my wedding

my wedding
13/03/2010

My Photo Album

Pages

Friday, January 8, 2010

Art of building




















Salam kepada semua blogger's,....

Ermm,....nak jadikan cter aku baru jer berkecimpung dalam dunia DSLR ni tapi dh lama sgt berminat nk amik gambar guna SLR sendri....gigil gak nk kuar 4angka beli kamera jerkan,...

Disebabkan minat yg mendalam aku belilah 1st DSLR sendiri pada hujung tahun 2009.

Kamera terbaik untuk beginner mcm aku just Canon EOS 1000D yang dibeli di FotoSelangor dengan nilai RM1xxxx.

Dengan pengalaman yg tk seberapa aku pun mulalah dengan outing ke tempat diarea Lembah Klang cthnye di Putrajaya,Dataran Merdeka & opis aku sendri di Menara TM.

Semoga member2 dapat memberi komen kepada aku supaya dapat menambah ilmu & berkongsi pengetahuan didalam bidang photography ni,....

Thanksssss!!!......:P





No comments:

Post a Comment